Friday, May 14, 2010

update sikit

dah dekat sebulan aku tak update blog. Hari ni nak update sket. Pukul 7:00 pagi, baru balik kerja dalam keadaan mengantuk. Hidup ku kini di luar tabi'i. Dah lama tak jogging/workout, badan rasa mcm taik. Makin kurus. You see, aku senang sangat nak kurus. 3-4 hari tanpa sebarang riadah + waktu makan dan tidur yang tak betul sudah cukup untuk buat aku hilang berat badan sebanyak 1kg (selalunya la..). So, siapa yang susah nak kurus tu, boleh la ambik sikit DNA aku dan amalkan perkara kurang sihat yang aku sebutkan tadi.

Laptop memang dah tak boleh bukak terus. Blogging via mobile lagi la nampaknya. Tapi blogging via mobile tak puas sbb leceh nak upload gambar, nak scroll up/down, nak taip pun keypad kecik. Nak kena cari desktop PC terus nih..

No comments:

Post a Comment